poniedziałek, 17 października 2011

The Pumpkin Patch

Wlasnie wrocilam z mini Zoo i z Pumpkin Patch (wybierasz sobie wlasna dynie na Halloween). Mam kilka zdjec i zaraz je powklejam.

Ostatnio sie troche wkurzam, bo wielu Amerykanow mysli, ze "polish" to jakas religia, ze mowimy w Polsce po niemiecku, ze nie wiemy, co to jest pizza czy GPS i ze nie mamy McDonalda. Niedawno ktos sie mnie w szkole zapytal czy Polska to kraj azjatycki... To troche irytujace. :D

Moje ulubione zdjecie, hahaha:
Ide spac! ;d

10 komentarzy:

  1. Twoja rodzina wygląda przesympatycznie :) cieszę się, że udało Ci się zmienić, widać, że masz teraz więcej frajdy z tego całego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To co napisałaś w notce...to haha.Nie mogę z tego.To przykre że u nas w Polsce uczymy się o całym świecie a oni o nas nie wiedzą nic albo słyszą jakieś głupoty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz tam świetne zajęcia, zawsze coś do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie wyglądasz! <3 /ah te mniemanie Ameryki o Polsce... zacne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tiną.
    Mam pytanie czy w USA uczą się tylko o swoim kontynęcie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie od końca - najlepsze :)
    Zapraszam też czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Religa, że mówimy po niemiecku!? No to już przesada... Mogliby się chociaż trochę pouczyć o Polsce... W ogóle wiedzą, gdzie leży nasz kraj?
    Śliczne zdjęcia :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś zastanawiałam się co myślą o nas amerykanie, anglicy ogólnie kraje anglojęzyczne. Byłam pewna, że patrzą na nas z wyższością i uważają się za o wiele lepszych od nas - co jest uzasadnione. Hmmm.. ale żeby aż tak.. szczerze? to jakaś masakra! Mam pytanie ile bd trwał ten twój wyjazd? Zapraszam na mojego nowo otwartego bloga - może ci się spodoba? - leeway.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Gdyby ludzie byli zdolni do krytykowania samych siebie tak, jak krytykują swych bliźnich, pojawiłaby się na świecie nowa choroba, która zwałaby się samowstręt.
~ Henryk Sienkiewicz