środa, 11 kwietnia 2012

San Francisco

Heeej:) Dni szybko mijaja i zbliza sie koniec mojego wyjazdu. Bardzo mile spedzam tutaj czas i bedzie trudno wrocic do domu. Z drugiej strony chce juz zobaczyc rodzicow, znajomych i zjesc cos polskiego!
Wlasnie dzisiaj dostalam paczke z Polski, wiec objadam sie slodyczami.

Dokladnie miesiac temu wyjechalam do slonecznej Californii z organizacja, ktora zajmuje sie exchange studentami. Pogoda dopisala i bylo swietnie! Zwiedzilismy mnostwo miejsc i poznalam ludzi z wielu krajow (Europa, Ameryka poludniowa, Azja).
Bardzo spodobal mi sie Golden Gate Bridge. Moze sie to wydawac troche smieszne, ale do mostu przymocowane sa telefony, gdyby ktos zamierzal skakac. Conajmniej raz na dwa tygodnie ktos skacze!
Odwiedzilismy takze chinska dzielnice, gdzie bylo strasznie brudno! Pojechalismy do restauracji, ktora nazywa sie"Bubba Gump", i w ktorej oczywiscie serwowane sa krewetki! Jak z ksiazki/filmu "Forrest Gump".  Plaze byly nieco chlodne, ale za to w samym Los Angeles - bajka!

 Kilka zdjec z samego San Francisco:
















Postaram sie niedlugo dodac zdjecia z Los Angeles & Hollywood.

Wiecej zdjec:
Moje mini portfolio:

ZAPRASZAM:)

12 komentarzy:

  1. czemu tak mało piszesz łee :((

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat ustawienia prywatności na pierwszym linku masz tak, że zdjęć się nie da zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze tak rzadko aktualizujesz bloga, bo Polska jest ciekawa życia nastolatki w USA.

    Od dziś już oficjalnie obserwuję i z niecierpliwością czekam na nowe wpisy. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej ! Zawsze marzyłam o tym, żeby wyjechać gdzieś i tam zamieszkać, żyć gdzieś, gdzie nie spędzałam czasu dotychczas. Aktualizuj częściej, chętnie poczytam więcej.
    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, zazdroszczę ci tego całego wyjazdu ;)
    Choć z tego co słyszałam USA wcale aż take Woow nie jest jak się myśli. Niemniej doświadczenie musi być i warto się tam udać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej, już same zdjęcia prezentują się świetnie... Co to musi być na żywo! Też bym chciała tak jak ty mieć okazję do takowego podróżowania! Szczęściara. :P
    Bardzo ładny blog, jeśli możesz to informuj mnie o nowych wpisach.
    Pozdrawiam. c; // on-our-way-united.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś podać mi stronę gdzie jest o tym że można wyjechać na takie coś?
    bardzo mi zależy ponieważ tez planuję takie coś, ale nie bardzo wiem co i jak, dałabyś mi jakiś kontakt gg czy coś do siebie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo tam samobójców, hehe :) Kiedy do Polski wracasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekamy na jakąś notke podsumowująca twój wyjazd ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, hej, bardzo podoba mi się Twój blog i tak się zastanawiam, czy nie
    chciałabyś się wzajemnie obserwować? :>

    OdpowiedzUsuń

Gdyby ludzie byli zdolni do krytykowania samych siebie tak, jak krytykują swych bliźnich, pojawiłaby się na świecie nowa choroba, która zwałaby się samowstręt.
~ Henryk Sienkiewicz