czwartek, 8 września 2011

Cyrk + pierwszy dzien w szkole

W cyrku bylo fajnie. Byl ogromny i juz nie pamietam, ile ludzi sie miescilo. My siedzielismy w miejscu dla VIPow, gdzie podawali jedzenie itd. Bylo chyba z 20 takich miejsc. To dlatego, ze Hosci zarezerwowali wczesniej. Bylo mnostwo zwierzat, ale niestety nie bylo tygrysow, na ktore czekalam. :D Nie ma co narzekac! Pozniej pojechalismy do ogromnego centrum handlowego! Kupilam sobie kilka rzeczy do szkoly. Jeszcze w piatek jedziemy kupic zeszyty i te bzdury.
W Waszyngtonie jest strasznie cieplo! Okolo 35 stopni chyba dzisiaj bylo (nie jestem pewna, bo nie umiem zamieniac z Fahrenheitow)...
Poza tym jutro mamy pierwsze zawody ze szkola "Tahoma". Starsznie sie stresuje! :D Plyne zabka, motylkiem i kraulem, ale juz nie pamietam, jaki dystans. Najgorzej mi idzie z obrotami pod woda... Aaaaaa! W ogole dostalismy dzisiaj stroje, czepki i takie smieszne, zielone dresy.

Dzisiaj byl pierwszy dzien w szkole. Powiem tak: na poczatku nie wiedzialam, co i jak, ale pozniej pomogly mi dziewczyny ze swim team (kurde, powoli brakuje mi polskich slow) i jacys przypadkowo spotkani ludzie. Szkola jest wielka! Pierwsza lekcja (matma) byla organizacyjna. Druga (biologia) byla trudna... Nie znam po polsku miesni, a co dopiero po angielsku. Musze sie przez weekend nauczyc. Trzecie bylo gotowanie, ale tez organizacyjne. Czwarta historia i chyba najlepsza! :D Jak nauczyciel otworzyl buzie, wszyscy smiali. Haha, jest taaaaki smieszny! Piaty angielski (sredni), a szosty niemiecki. Od razu chca mnie przeniesc na wyzszy poziom, bo przerabiamy alfabet. Troche sie zdziwilam, bo chyba kazdy to rozumie... Niektorzy naprawde byli malo inteligentni. :P


Wiem, ze malo zdjec, ale nie pozwolili cykac z lampa, ktora byla konieczna. :(

W sobote jade na exchange students orientationi wreszcie zobacze sie z Polkami!

Paaaaa!

9 komentarzy:

  1. Nie lubię cyrku,dla mnie zwierzęta się tam męczą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce dla VIP-ów, super :D Piękne zdjęcia :) Ten słoń wygląda jakby to była tektura xD I ten klaun jaką minę ma xD
    No tak, po angielsku trudno trochę, ale rozumiesz ogólnie co mówią na lekcjach? ;D
    Dasz radę, życzę powodzenia na zawodach i w szkole :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Cyrk to świetne miejscee < 3 . !

    Zapraszam do mniie ; ** > !
    http://diary-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czytać Twoje notki :) fajnie się dowiedzieć jak tam jest, jak spędzasz czas i zobaczyć wszystko przynajmniej na zdjęciach ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja CI zazdroszczę! Też chcę do Stanów :). Szkoła różni się od polskiej, no nie?

    OdpowiedzUsuń

Gdyby ludzie byli zdolni do krytykowania samych siebie tak, jak krytykują swych bliźnich, pojawiłaby się na świecie nowa choroba, która zwałaby się samowstręt.
~ Henryk Sienkiewicz